четверг, 19 марта 2015 г.

Центральний ринок


Я вже не один раз писав про те що у нас один з найгидкіших центрів міста. А бачив я їх багато, як в Україні так і за кордоном. У нас багато гидкої реклами, багато МАФів, спальні багатоповерхівки в самому центрі (ще й нові будуємо). Але вишня на торті це наш центральний ринок. Бочка і так не з медом, так ще й замість дьогтю налили гівна. Я можу нескінченно говорити про те чому нашому центральному ринкові не місце там де він є в такому вигляді. Але сподіваюсь що ті хто читають мій блог, і самі розуміють.


А тепер я вам покажу центальний ринок, але такий на який приїзжають з інших країн подивитися.
Це будівля ринку в Ротердамі, Нідерланди. Спеціально для вас його пофоткав мій товариш.
Ззовні все чисто і охайно, а всередині купа всяких товарів. 



Комментариев нет:

Отправить комментарий